HTML

Anya

Napi Biznisz

Nálunk az induló vállalkozóké a főszerep. Lehet az start-up, egy most nyíló bolt, üzem, műhely, kényszervállalkozás vagy nagyra törő álom: a lényeg, hogy azoknak szeretnénk segíteni, akik gondolnak jövőjükre. Kérdezzetek, osszatok: mt@napibiznisz.hu

Ez van most

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

2013.05.16. 13:04 tomcent

Most láttam: borkóstoltatás a kisboltban

Egy jó kis marketing tipp nektek csütörtökre. Gyanútlanul sétálgattam tegnap az egyik budapesti élelmiszerboltban, egy üveg bort szerettem volna venni, ugyanis vendégségbe mentem. A részlegben, ahol a borokat tartják egy nagydarab fickó állt és kóstolóval kínálta a vásárlókat. Bajban voltam. Tudtam, ha megkóstolom a bort, bármennyire drága, vagy ha nem is igazán ízlik, venni  fogok egy üveggel, mert kötelességemnek érzem meghálálni az ingyen italt. Szerencsére nem volt prémium bor, így nem lett drága az "ingyenkorty".

bor.jpg

Tudom, hogy rengeteg ilyennel találkoztatok már, de főleg a hatalmas szupermarketekben divat, ahol nem érzed pofátlanságnak, ha egyszerűen továbbmész, nem vásárolsz a termékből. Itt viszont egy kis helyen, maximum 10 négyzetméteren, (a kóstoló stand gyakorlatilag elfoglalta az egész helyet, a borász fél szemmel figyelte, milyen bort veszel le a polcról…) családiasabb a légkör, ezért hatékonyabb az ilyen promóció. Persze kellemetlenül éreztem magam és a többi vevő sem tudta mire vélni ezt a dolgot, de attól még hatékony. Hogy mennyire

A párom egy órával később ugyanabba a boltba ment be, ugyanúgy egy üveg bort akart hozni ajándékba. Mielőtt kivette volna a zacskóból (sejtettem, hogy ő is bedőlt) rákérdeztem: az XY borászat Irsaiját vetted? Persze a válasz igen volt!

Kettőből kettő. És nem csak borral működik. Próbáljátok ki!

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing most láttam portfolioblogger


A bejegyzés trackback címe:

https://napibiznisz.blog.hu/api/trackback/id/tr505303032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása