HTML

Anya

Napi Biznisz

Nálunk az induló vállalkozóké a főszerep. Lehet az start-up, egy most nyíló bolt, üzem, műhely, kényszervállalkozás vagy nagyra törő álom: a lényeg, hogy azoknak szeretnénk segíteni, akik gondolnak jövőjükre. Kérdezzetek, osszatok: mt@napibiznisz.hu

Ez van most

Naptár

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Friss topikok

2012.05.09. 13:35 tomcent

Ha mindenkit el akarsz érni, senkit sem fogsz!

A terméked, szolgáltatásod célcsoportja minden magyar ember az újszülöttől egészen az aggastyánig? Kicsit szűkíts ezen a bázison! Aki sokat markol, keveset fog, mondják, és ez az üzleti életben abszolút igaz.

céltábla.jpg

1, Válassz jól körülhatárolható célközönséget! Később persze bővítheted a csoportot, azonban a kezdetekkor határozd meg egyértelműen, kinek akarsz eladni. Ha ez megvan, könnyen tudod tökéletesíteni a termékedet, szolgáltatásod!

2, Legyen képed a fogyasztóról! Válassz ki a célcsoportba passzoló, tipikus karaktert, akit megszemélyesítesz! Találd ki a nevét is, és fényképpel, fiktív adatokkal tűzd ki az irodád falára.

3, Különbözz a konkurenciától! Találd meg azokat a tipikus jegyeket, amelyekben jobb vagy a versenytársaknál és ezeket hangsúlyozd. Ha ezt egyetlen mondatban, frappánsan össze tudod foglalni, akkor egyértelmű lesz az ügyfeleknek, fogyasztóknak is.

© Maxxyustas | Stock Free Images &Dreamstime Stock Photos

Szólj hozzá!

Címkék: az 50 első kérdés


A bejegyzés trackback címe:

https://napibiznisz.blog.hu/api/trackback/id/tr454498269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.