HTML

Anya

Napi Biznisz

Nálunk az induló vállalkozóké a főszerep. Lehet az start-up, egy most nyíló bolt, üzem, műhely, kényszervállalkozás vagy nagyra törő álom: a lényeg, hogy azoknak szeretnénk segíteni, akik gondolnak jövőjükre. Kérdezzetek, osszatok: mt@napibiznisz.hu

Ez van most

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Friss topikok

2012.05.18. 15:45 tomcent

Arcátlan arculatok

„Mindig van egy unokaöcs, vagy egy ismerős ismerőse, aki olcsón meg tudja csinálni a grafikai munkákat a cégeknek” állítják a grafikusok. „ És aztán csodálkoznak, hogy nem lesz olyan, amilyet vártak, vagy egyáltalán nem sikerül időre elkészülni”

Hogyan gondolkozik a vállalkozó?

-          Minek arculat? Kell egy logó, például egy vicces figura valami szlogennel, azt wordben is meg lehet csinálni

-          Mi az a plusz vonal a kép alján? Ezért kell több tízezret forintot költeni?

-          Mi az a mutáció? Mért kell fizetnem azért, ha egy másik termékem dobozára is címkét akarok rakni?

-          Akkor ma délutánra kész is lesz ugye?       

Ezek a kérdések éppen azért vetődhetnek fel, mert a cégvezető, mivel szellemi termékről van szó, nehezen tudja mérni a befektetett energiát. Valóban előfordul, hogy egy logót a grafikus egyetlen nap alatt kitalál, de legtöbb esetben a sokadik próbálkozás után születik meg a legjobb. A kreatív munkára nem szeretünk költeni, ez az igazság. Azért az nem lehet véletlen, hogy vannak grafikusok, egyáltalán létezik ilyen szakma. Lehet jónak gondolt ötleted, de rengeteget spórolhatsz (időt, energiát, felesleges utómunkát!), ha szakemberhez fordulunk.

Miért érdemes szakemberhez fordulnod?

-          Bárhol és bármikor felhasználhatod a logódat, nem lesznek gondok a formátummal.

-          Bármekkora felbontásban használhatod

-          Az elkészült arculat és logó egy átgondolt koncepció eredménye lesz, tehát jó fog mutatni a névjegykártyán, a levélpapíron és a honlapon is!

-          Íme egy videó, hogyan is alakul egy ilyen arculat:

 

És néhány példa, hogyan csúszhat félre a logótervezés:

1, Mire gondolsz? Ez egy gyógyszertár!

rossz_logo.jpg

2, Ez pedig egy számítógépek javításával foglalkozó cég...

logo2.jpg

3, Clipartból sem illik válogatni (tipikus unokaöcs megoldás)

Stock-Logo-w550.jpg

4, És végül egy kedvenc: A 2012-es olimpia logója. Ezen nem spóroltak, a tervező 400 000 angol fontot (149 millió forintot) kapott érte. A grafikus sem tévedhetetlen...

london_logo.jpg

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing üzlet befektetés arculat


A bejegyzés trackback címe:

https://napibiznisz.blog.hu/api/trackback/id/tr594524490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.