HTML

Anya

Napi Biznisz

Nálunk az induló vállalkozóké a főszerep. Lehet az start-up, egy most nyíló bolt, üzem, műhely, kényszervállalkozás vagy nagyra törő álom: a lényeg, hogy azoknak szeretnénk segíteni, akik gondolnak jövőjükre. Kérdezzetek, osszatok: mt@napibiznisz.hu

Ez van most

Naptár

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Friss topikok

2013.10.03. 11:57 afőnök

A tervezés nem erőssége a cégvezetőknek - infografikával

Remélem a kedves olvasó kivétel: a CIB Stafétabot Kutatásából többek között kiderül, hogy a magyar kis- és középvállalatok 80 százaléka rendelkezik üzleti tervvel, a válság hatására azonban mindössze 37 százalékuk módosította azt. A reprezentatív felmérés rávilágít arra is, hogy a cégek több mint a fele az adott évre, vagy maximum csak egy-két évre tervez előre, 18 százalékuk egyáltalán nem szokott stratégiai tervet készíteni és mindössze 3 százalékuk tervez öt évnél hosszabb időre. Az adatok azt mutatják, hogy a vállalkozók kétharmada egyáltalán nem gondolkodott még az utódlás kérdésén. A kutatás szerint a vizsgált vállalatok 86 százaléka magyar tulajdonban van, háromnegyedénél a cégvezető egyben a tulajdonos is, közel felét pedig egyetlen vezető irányítja. 

A többi megállapítást a hajtás után következő izgi infografikán mutatja be a bank kutatása:

kkv_infograf13_500.jpg

1 komment

Címkék: menedzsment cégvezetés üzleti terv utódlás portfolioblogger


A bejegyzés trackback címe:

https://napibiznisz.blog.hu/api/trackback/id/tr245548922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NYJetsTD 2013.11.09. 19:15:31

Nagyon érdekes a felmérés... bár nem tudtam, sírjak vagy nevessek a motivációs eszközöknél... te jó ég, már tíz évvel ezelőtt is nevetséges volt... mikor lesz itt előrelépés?
Azt is megnézném, a 100 millió nettó alatti forgalmat produkáló vállalkozások készítenek-e egyáltalán normális üzleti tervet, (tapasztalatom szerint max. csak hasra ütéses vázlatot) vagy mernek-e (tudnak-e) akárcsak két évre előre nézni. Analízis, célkövetés? Még hírből sem ismerik.
Viszont de megnéznék egy ilyen felmérést osztrák, cseh adatokkal. Izgalmas és tanulságos összehasonlítás lehetne a hazaival.