Napi Biznisz - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://napibiznisz.blog.hu/2013/01/25/8_ok_amiert_nem_jo_uzlet_a_zold_energia_neked/full_commentlist/1#c29718004
Válasz erre: 8 ok, amiért nem jó üzlet a zöld energia neked
2016-03-06T12:07:00+01:00
2016-03-06T12:07:00+01:00
PasszívHáz
http://blog.hu/user/703568
Évente 200.000 családi ház épületenergetikai korszerűsítésének az eredménye:<br />
- 1,5 év alatt 600.000 munkahely;<br />
- valódi rezsicsökkentéssel nulla rezsi lenne a korszerűsített házakban;<br />
- 10 éves program;<br />
<br />
Paks II tervezett ára 3.700 milliárd Ft<br />
megvalósulási előre jelzett ára 6.000-7.000 milliárd Ft.<br />
<br />
Paks II 2×1,2 GW összesen 2,4 GW teljesítményt tud majd leadni.<br />
éves termelése 21.024 GWh<br />
2.000.000 db 5kWp napelem 10 GWp teljesítményt tud leadni<br />
éves termelése 11.000 GWh<br />
<br />
Paks II 0-24h 365 nap tud termelni<br />
Napelem márc 1. - okt. 31-ig az éves teljesítmény 87% termeli meg.<br />
kora délelőttől késő délutánig.<br />
<br />
Téli nyári napi csúcsterhelés: 6,6 GW<br />
Téli nyári napi minimum terhelés: 3,3-3,5 GW<br />
Csúcsfogyasztás prognózis 2020 7,2 GW 2030 8,1 GW<br />
Éves fogyasztás 42.000 GWh<br />
2020-ra 46.000 GWh 2030-ra 50.000 GWh éves fogyasztást prognosztizálnak<br />
<br />
A lakosság éves fogyasztása 11.000 GWh évente<br />
ipar 13.000 GWh szolgáltatás 13.000 GWh évente<br />
<br />
Ha 2.000.000 családi házra, házanként 7,5 kWp rendszert telepítünk<br />
az 15 GWp csúcsteljesítményt tud leadni, éves termelés 16.500 GWh <br />
Telepítési ára 3.750.000,- Ft össz ára 7.500 milliárd Ft.<br />
<br />
Ilyen mennyiségben haza gyártást kellene megvalósítani, ami árcsökkentő tényező<br />
Az atomerőmű esetén szükséges hálózatfejlesztési 1.000 milliárd Ft költséget napelem esetén tárolókapacitás kiépítésére kell fordítani.<br />
<br />
Atomerőmű esetén a lakosságnak évtizedeken keresztül fizetnie kell az áramért, míg napelem esetén a lakosság termeli meg az áramot.<br />
<br />
A napelemek gyártása és telepítése 5-10 éves folyamat, ami a lakossági beruházás, épületenergetikai korszerűsítéssel (ami jelentős fosszilis energiahordozó igénycsökkenést és megszűnést jelent) 300.000 - 600.000 fős munkahely teremtéssel párosul, növelve a fizetőképes keresletet és az adóbevételeket, az értéket nem teremtő közmunkaprogrammal szemben.<br />
A fenti adatok jelentős gazdaság élénkítő és növelő hatásúak.<br />
<br />
A társasházakra, gyártó cégek, irodák bevásárlóközpontok, szállodák, középületek tetejére telepíthető napelem termelést itt még nem is számoltam, (ami kb a lakossági telepítés duplája is lehet), nem beszélve a szélerőművek és a mezőgazdaság fejlődésével, a biogáz erőművekkel, ami Magyarország elektromos teljesítmény szükségletének 80-100%-át is fedezni tudja úgy, hogy a 8 milliárd m3 gázfogyasztásunkat nullára tudja csökkenteni.<br />
<br />
Elfogytak az észérvek a szél- és napenergiával szemben szkeptikusok számára: a Tesla után egyre több nagy gyártó lép be az otthoni energiatárolást megoldó házi akkumulátorok piacára. Ezzel a világot lassan, de biztosan átalakító energiahatékonysági kirakónak az utolsó darabja is a helyére kerülhet.<br />
<br />
A napenergia terjedésének, lassan az áramhálózatok rendszerirányítói és az erőművek tulajdonosai akarnak határt szabni, mert a rendszerirányítóknak kényelmetlenné válik, mert nagyobb odafigyelést és kiegyenlítő tárolást mint beruházást kell végrehajtaniuk (egyszerűbb a szabályzó erőműveket rángatni), a (fosszilis alapú) erőművek tulajdonosai pedig a hasznukat féltik, mint a rendszer kihalásra ítélt dinoszauruszai.<br />
<br />
Az energia lobbit felölelő résztvevők (szén, kőolaj, földgáz bányászat és kitermelés, a fosszilis és nukleáris alapú hőerőművek) tulajdonosai nem akarják elveszteni bevételi forrásaikat, ezért a politikát korrupcióval megkenve törvényileg próbálják fékezni haláltusájukat.<br />
<br />
Miért fontos a megújuló energia, azon belül is a napenergia kiépítése?<br />
A napenergia a földön kevés kivételtől eltekintve mindenhol elérhető, és a hatalmi játszmákat megsemmisíti!<br />
<br />
Milyen az, amikor országok vezetői hatalmi kiszorítósdit játszanak?:<br />
<br />
A világ olajban fuldoklik, ára a béka segge alatt, azért, hogy az oroszok két vállra feküdjenek és az amcsi palaolaj veszteség miatt elbukjon, hogy egy-két (négy-öt) év múlva Rijád diktálja az árat. Viszont könnyen lehet, addigra a Szaudi középosztály az Iszlám Állam pártjára áll a megszorítások miatt.<br />
<br />
Naperőművekkel tudunk békésen rendet teremteni!
https://napibiznisz.blog.hu/2013/01/25/8_ok_amiert_nem_jo_uzlet_a_zold_energia_neked/full_commentlist/1#c29717974
Válasz erre: 8 ok, amiért nem jó üzlet a zöld energia neked
2016-03-06T12:02:54+01:00
2016-03-06T12:02:54+01:00
PasszívHáz
http://blog.hu/user/703568
Jelenlegi kormányunk nem akarja,<br />
- az embereknek valós rezsicsökkentéssel nulla legyen a rezsije; <br />
- 600.000 munkahely jöjjön létre a kkv szektorban (építőipar és alapanyag gyártás)<br />
- 300.000 munkahely jöjjön létre a mezőgazdaságban (2-3 év alatt)<br />
- a 12 milliárd m3 gáz fogyasztásától megszabaduljunk;<br />
- (ezáltal) a magyar emberek energia kitettsége megszűnjön;<br />
- magyar emberek ökológiai lábnyoma csökkenjen;<br />
- Magyarország óvja a környezetét;<br />
- a magyar emberek vásárlóereje és életszínvonala nőjön
https://napibiznisz.blog.hu/2013/04/24/milyen_buntetesre_szamithatsz_az_adohivataltol/full_commentlist/1#c26284923
Válasz erre: Milyen büntetésre számíthatsz az adóhivataltól?
2015-02-25T04:18:26+01:00
2015-02-25T04:18:26+01:00
fapista
http://blog.hu/user/543306
Többszöri kérésem ellenére nem kaptam számlát-a kérésemet szóban tettem meg.Az árú postán megérkezett-előzetes fizetésem után.mennyire számíthat a BT vezetője?
https://napibiznisz.blog.hu/2013/11/20/vonzo_ingatlanbefektetesi_celpont_lehetne_budapest/full_commentlist/1#c21064957
Válasz erre: Vonzó ingatlanbefektetési célpont lehetne Budapest
2013-11-20T17:28:16+01:00
2013-11-20T17:28:16+01:00
Dörnyei József
http://blog.hu/user/726826
Nem vonzó. Sajnos belátható idön belül nem is lesz az.<br />
<br />
Egy idevágó cikk:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://dornyeij.blog.hu/2013/10/29/gazdasag_durvan_epul_lefele_a_kiskereskedelem">dornyeij.blog.hu/2013/10/29/gazdasag_durvan_epul_lefele_a_kiskereskedelem</a><br />
<br />
És egy másik:<br />
<a rel="nofollow" href="http://dornyeij.blog.hu/2013/11/04/ingatlan_szabadeses_ahogy_vartam">dornyeij.blog.hu/2013/11/04/ingatlan_szabadeses_ahogy_vartam</a>
https://napibiznisz.blog.hu/2013/10/03/a_tervezes_nem_erossege_a_cegvezetoknek_infografikaval/full_commentlist/1#c20985616
Válasz erre: A tervezés nem erőssége a cégvezetőknek - infografikával
2013-11-09T19:15:31+01:00
2013-11-09T19:15:31+01:00
NYJetsTD
http://blog.hu/user/522114
Nagyon érdekes a felmérés... bár nem tudtam, sírjak vagy nevessek a motivációs eszközöknél... te jó ég, már tíz évvel ezelőtt is nevetséges volt... mikor lesz itt előrelépés? <br />
Azt is megnézném, a 100 millió nettó alatti forgalmat produkáló vállalkozások készítenek-e egyáltalán normális üzleti tervet, (tapasztalatom szerint max. csak hasra ütéses vázlatot) vagy mernek-e (tudnak-e) akárcsak két évre előre nézni. Analízis, célkövetés? Még hírből sem ismerik.<br />
Viszont de megnéznék egy ilyen felmérést osztrák, cseh adatokkal. Izgalmas és tanulságos összehasonlítás lehetne a hazaival.
https://napibiznisz.blog.hu/2013/09/25/kuldj_postai_levelet_szamitogeppel/full_commentlist/1#c20672258
Válasz erre: Küldj postai levelet számítógéppel!
2013-09-25T15:23:59+02:00
2013-09-25T15:23:59+02:00
rezsoatya (törölt)
http://blog.hu/user/769470
Ertem en, hogy non-stop, de meddig van nyitva? :D<br />
<br />
Szoval eddig sem kezzel irtak egyenkent a szamlakat, szamitogep irta, majd nyomtattak es a boritekolast is automata vegzi. Azaz eddig is "hibrid" volt a rendszer. Mitol forradalmasitja ez a megoldas a rendszert? A vegen ott a Magyar Posta, ott majd elkallodik a level es az "uj" rendszer "az ellen nem ved!"<br />
:-P<br />
<br />
Inkabb arra kellene torekedni, olyan iranyba fejleszteni, hogy NE kelljen egyaltalan nyomtatni (boritekolni). Es ilyen fejlesztesek mar sok helyen sikerrel mukodnek!
https://napibiznisz.blog.hu/2013/07/30/mikor_valasztja_a_te_termekedet_egy_vendeglatohely/full_commentlist/1#c20313011
Válasz erre: Mikor választja a Te termékedet egy vendéglátóhely?
2013-07-30T18:43:51+02:00
2013-07-30T18:43:51+02:00
afőnök
http://blog.hu/user/468749
Igen, köszönöm, nagyon vártam, hogy valaki leírja, mit is takar a nagynak tűnő haszonkulcs. Én nem akartam (azért jeleztem, hogy bonyolult), jobb ez szakmailag teljesen hiteles forrásból.
https://napibiznisz.blog.hu/2013/07/30/mikor_valasztja_a_te_termekedet_egy_vendeglatohely/full_commentlist/1#c20312674
Válasz erre: Mikor választja a Te termékedet egy vendéglátóhely?
2013-07-30T17:55:19+02:00
2013-07-30T17:55:19+02:00
Palluch József András
http://blog.hu/user/811313
És hol van a minőség/ár kritérium? Abban a "szép" szerepben lehetek, hogy már mind a két oldalon töltöttem el időt. Tehát egy vendéglátósnak azt is kell VASTAGON mérlegelnie, hogy a vendégei kapják meg a kívánt minőséget és én is tudjam a 200%-omat érvényesíteni.... Amiről tudni kell azért, hogy abban a 200%-ban benne kell, hogy legyen a tökéletes kiszolgálás, a tökéletes helyszín, és a hozzáadott érték (a járulékos költségekről nem itt kell szót ejteni)! ;-)
https://napibiznisz.blog.hu/2013/05/04/igy_csinalj_ingyen_appot_cegednek/full_commentlist/1#c19811770
Válasz erre: Így csinálj ingyen appot cégednek!
2013-05-21T18:07:31+02:00
2013-05-21T18:07:31+02:00
nemetkr
http://blog.hu/user/608586
Ritka pancser a cikkíró: a haszon.hu OWA-ja jön be!
https://napibiznisz.blog.hu/2013/04/04/a_tuleles_zaloga_elore_menekulni/full_commentlist/1#c19454278
Válasz erre: A túlélés záloga: előre kell menekülnöd!
2013-04-04T14:55:18+02:00
2013-04-04T14:55:18+02:00
bankvezér
http://blog.hu/user/720099
Azok a cégek lettek sikeresek, melyek növekedni tudtak. És azok a cégek tudtak növekedni, melyek sikeresek voltak. Ááááá...
https://napibiznisz.blog.hu/2013/03/20/mi_az_ami_jobb_az_arengedmenynel/full_commentlist/1#c19330411
Válasz erre: Mi az, ami jobb az árengedménynél?
2013-03-21T07:44:57+01:00
2013-03-21T07:44:57+01:00
spike179
http://blog.hu/user/438560
Hat azert ez nagy faszsag. A 33% os learazas 67%os arat jelent, az 50%kal nagyobb csomag 66,6666 %os arat jelent.<br />
A sok hulye barom nem atallott ugy donteni, hogy a 0,5%kal dragabb termeket valasszak.<br />
Azert ennel nagyobb marzzsal is vegezhettek volna a vizsgalatot.
https://napibiznisz.blog.hu/2013/03/20/mi_az_ami_jobb_az_arengedmenynel/full_commentlist/1#c19330314
Válasz erre: Mi az, ami jobb az árengedménynél?
2013-03-21T07:11:27+01:00
2013-03-21T07:11:27+01:00
invalid username
http://blog.hu/user/538524
Hú ez az avatar nagyon gáz.
https://napibiznisz.blog.hu/2013/03/20/mi_az_ami_jobb_az_arengedmenynel/full_commentlist/1#c19330311
Válasz erre: Mi az, ami jobb az árengedménynél?
2013-03-21T07:10:21+01:00
2013-03-21T07:10:21+01:00
invalid username
http://blog.hu/user/538524
Sajnos nem, különben ezt már a cikked olvasásakor észrevettem volna :-)
https://napibiznisz.blog.hu/2013/03/20/mi_az_ami_jobb_az_arengedmenynel/full_commentlist/1#c19330174
Válasz erre: Mi az, ami jobb az árengedménynél?
2013-03-21T05:34:51+01:00
2013-03-21T05:34:51+01:00
afőnök
http://blog.hu/user/468749
<a href="http://napibiznisz.blog.hu/2013/03/20/mi_az_ami_jobb_az_arengedmenynel?fullcommentlist=1#c19330161" class="reply_nick_538524" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19330161 );">@Rongy Rázó</a>: te vagy a kísérletben a 29%
https://napibiznisz.blog.hu/2013/03/20/mi_az_ami_jobb_az_arengedmenynel/full_commentlist/1#c19330161
Válasz erre: Mi az, ami jobb az árengedménynél?
2013-03-21T05:17:02+01:00
2013-03-21T05:17:02+01:00
invalid username
http://blog.hu/user/538524
...és hová álljanak a belgák, akik megnézik az egységárat?
https://napibiznisz.blog.hu/2013/03/06/bizniszotlet_oszd_meg_kazettan/full_commentlist/1#c19196998
Válasz erre: Bizniszötlet: Oszd meg kazettán!
2013-03-06T09:46:35+01:00
2013-03-06T09:46:35+01:00
afőnök
http://blog.hu/user/468749
Hogy <a href="http://napibiznisz.blog.hu/2013/03/06/bizniszotlet_oszd_meg_kazettan?fullcommentlist=1#c19196534" class="reply_nick_761966" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19196534 );">@Zabaalint</a>: hogy a zenei tematikánál maradjunk: time will tell (David Bowie)
https://napibiznisz.blog.hu/2013/03/06/bizniszotlet_oszd_meg_kazettan/full_commentlist/1#c19196534
Válasz erre: Bizniszötlet: Oszd meg kazettán!
2013-03-06T08:37:33+01:00
2013-03-06T08:37:33+01:00
Zabaalint (törölt)
http://blog.hu/user/761966
Kb. annyira halott biznisz, mint az új Commodore 64...<br />
<br />
Egyébként van az a kazetta alakú adapter régi kazettás autós magnókba, hordozható mp3 lejátszót lehet rá kötni, na annak legalább van értelme.
https://napibiznisz.blog.hu/2013/01/09/5_trend_amit_erdemes_hanyagolni_2013-ban/full_commentlist/1#c19159830
Válasz erre: 3 trend, amit érdemes hanyagolni 2013-ban
2013-02-28T11:46:33+01:00
2013-02-28T11:46:33+01:00
_Epikurosz_
http://blog.hu/user/154869
Aki nem hisz a gamificationban, keresse fel Salman Khant! Nála sosem uncsi a matek. Bár amikor az első kiüntetést kaptam 20 perc előadáshallgatásért, nagyon elkezdtem röhögni. <a rel="nofollow" href="http://www.khanacademy.org">www.khanacademy.org</a>
https://napibiznisz.blog.hu/2013/01/25/8_ok_amiert_nem_jo_uzlet_a_zold_energia_neked/full_commentlist/1#c19159769
Válasz erre: 8 ok, amiért nem jó üzlet a zöld energia neked
2013-02-28T11:39:11+01:00
2013-02-28T11:39:11+01:00
_Epikurosz_
http://blog.hu/user/154869
Németországban meglehetősen népszerű az ilyen kisebb házi erőmű. A német áramelosztó / kereskedő meg is veszi az áramot. Aztán azzal szív óriásit, hogy változik a szélerősség, és ahhoz hogy 50 Hz 230 V maradjon a kimenő, azzal kell manipulálnia pillanatonként, ami a legjobban szabályozható: az atomerőművel. Akkor inkább legyen az a pici rendszertelen energia megfelelően leföldelve...
https://napibiznisz.blog.hu/2013/02/07/trabi_kolcsonzo_elado_egy_otletes_ceg_tragikomediaja/full_commentlist/1#c19016517
Válasz erre: Trabi kölcsönző eladó - egy ötletes cég tragikomédiája
2013-02-11T11:32:39+01:00
2013-02-11T11:32:39+01:00
belsohang
http://blog.hu/user/185946
Túlzás akkor vállalkozásról beszélni, ha valaki a legalapvetőbb számviteli kötelezettségeit sem teljesíti.<br />
Minden rosszindulat nélkül.
https://napibiznisz.blog.hu/2013/02/07/trabi_kolcsonzo_elado_egy_otletes_ceg_tragikomediaja/full_commentlist/1#c19012265
Válasz erre: Trabi kölcsönző eladó - egy ötletes cég tragikomédiája
2013-02-10T18:45:43+01:00
2013-02-10T18:45:43+01:00
Husz_János_Puszita
http://blog.hu/user/499209
Örülj, hogy nem inkasszóztak rögtön, mostanában az a trendi.
https://napibiznisz.blog.hu/2013/02/07/trabi_kolcsonzo_elado_egy_otletes_ceg_tragikomediaja/full_commentlist/1#c18992620
Válasz erre: Trabi kölcsönző eladó - egy ötletes cég tragikomédiája
2013-02-07T20:01:24+01:00
2013-02-07T20:01:24+01:00
kirandulnijo
http://blog.hu/user/741071
Ha gondolod átküldöm privátban a web címet.
https://napibiznisz.blog.hu/2013/02/07/trabi_kolcsonzo_elado_egy_otletes_ceg_tragikomediaja/full_commentlist/1#c18992579
Válasz erre: Trabi kölcsönző eladó - egy ötletes cég tragikomédiája
2013-02-07T19:55:54+01:00
2013-02-07T19:55:54+01:00
kirandulnijo
http://blog.hu/user/741071
<a href="http://napibiznisz.blog.hu/2013/02/07/trabi_kolcsonzo_elado_egy_otletes_ceg_tragikomediaja?fullcommentlist=1#c18992448" class="reply_nick_54987" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18992448 );">@gabesas</a>: Ez egy Trabi kölcsönző.
https://napibiznisz.blog.hu/2013/02/07/trabi_kolcsonzo_elado_egy_otletes_ceg_tragikomediaja/full_commentlist/1#c18992448
Válasz erre: Trabi kölcsönző eladó - egy ötletes cég tragikomédiája
2013-02-07T19:40:00+01:00
2013-02-07T19:40:00+01:00
gabesas
http://blog.hu/user/54987
De mit csinál a cég?
https://napibiznisz.blog.hu/2013/01/25/8_ok_amiert_nem_jo_uzlet_a_zold_energia_neked/full_commentlist/1#c18936519
Válasz erre: 8 ok, amiért nem jó üzlet a zöld energia neked
2013-01-30T17:18:53+01:00
2013-01-30T17:18:53+01:00
xGéza
http://blog.hu/user/776218
1. az átvételi árak nem olyan nevetségesek. Nyílván nem várhatjuk piaci alapon, hogy az áramszolgáltató a kiserőművektől azonos áron vegye meg az áramot, mint amennyiért adja. Néhány országban vannak mesterségesen államilag megtámoatott átvételi árak, hogy ennek nemzetgazdaságilag van-e értelme, az egy külön vitát megérne. <br />
<br />
2. a háztartási kiserőműnek nem célja, hogy többet termeljünk, mint amennyit fogyasztunk, csak az, hogy a fogyasztásunkat, vagy annak egy részét megtermeljük. Amennyiben pedig az elszámolási időszakon belül nem termelünk többletet (de időnként fogyasztunk, máskor betáplálunk a hálózatba), akkor az általunk termelt energia gyakorlatilag azonos áron kerül átvételre, mint amennyit mi fizetünk érte (mivel az elszámolási isőszak végén a többletet fizetjük csak). Tehát ha házi erőművet tervezünk, azt valóban úgy érdemes méretezni, hogy kb. az éves fogyasztásunkat tudja megtermelni.
https://napibiznisz.blog.hu/2013/01/22/a_nap_biznisze_legyen_sajat_boltod_egy_hetig/full_commentlist/1#c18874222
Válasz erre: A nap biznisze: legyen saját boltod egy hétig!
2013-01-22T19:39:56+01:00
2013-01-22T19:39:56+01:00
Hungarooo A Kifizető(dő)Eszköz
http://blog.hu/user/764982
Miért ne lehetne akár saját demo/próba.... webshopod, e-Learning, E-Training. centered amíg Teszteled az ötleted, a piacod?
https://napibiznisz.blog.hu/2013/01/15/mit_tankolj_most/full_commentlist/1#c18824733
Válasz erre: Mit tankolj most?
2013-01-17T14:02:45+01:00
2013-01-17T14:02:45+01:00
nem sokáig...<br />
<br />
és az autó benzinnel megy
https://napibiznisz.blog.hu/2013/01/09/5_trend_amit_erdemes_hanyagolni_2013-ban/full_commentlist/1#c18760853
Válasz erre: 3 trend, amit érdemes hanyagolni 2013-ban
2013-01-09T17:07:42+01:00
2013-01-09T17:07:42+01:00
Hungarooo A Kifizető(dő)Eszköz
http://blog.hu/user/764982
Csupán némi kiigazítás:<br />
1. QR: a felmérések azt is igazolják, hogy a kínálat nem túl jelentős, sőt… ez (is) okozza az alacsony felhasználó kedvet. Lássuk be, a nagyok, akik igazán profitálhatnának, azok régió független multik, ezek egy része még a közösségi médiával is óvatosan bánik, mert nem is igazán érti, ugyanakkor pontosan látja, a legkisebb hiba is brutális károkat, átmeneti hitelvesztést okozhat. És igen… azok a multik, akik ezt jól művelik, azoknak most a facebook a játszótér…<br />
Továbbá, hogy jól kitalált és kivitelezett QR kampányok – igaz a számuk a 0-hoz konvergál – remekül működtek.<br />
2. A Gamification alapvetően nem arról szól, hogy játszásiból dolgozunk… a szemlélet abból indul ki, hogy az emberek, akár több órát képesek egy jól megcsinált játékkal eltölteni, még nem játékfüggők is… Hogyan lehetne ezt adott esetben a munkára átültetni, és ez alapvetően a számítógépen végzett munka, adatkezelés, tervezés.. Szóval a felhasználó felületet, és főleg a platform egész koncepcióját a „Gamification”-re felépíteni, nem kisebb ágyú kezdte és műveli nagy sikerrel, mint a SAP.<br />
Ui.: magam is foglalkoztam, írtam a témáról
https://napibiznisz.blog.hu/2012/12/19/a_nap_biznisze_szervezd_masok_eletet/full_commentlist/1#c18593107
Válasz erre: A nap biznisze: szervezd mások életét!
2012-12-19T17:42:52+01:00
2012-12-19T17:42:52+01:00
Hungarooo A Kifizető(dő)Eszköz
http://blog.hu/user/764982
Bár nem gondolom, hogy rendetlenség feltétlenül frusztrálna valakit, de az tény, hogy a tudatosság az életszervezés, célkitűzés... megnyilvánul rendszeretetben, szervezésben...<br />
<br />
A személyes élet, illetve a céges kiszervezésben valóban nagy lehetőségek vannak. <br />
<br />
Ne feledd a tudás, a képességek, és a szolgáltatások korát éljük! ;)
https://napibiznisz.blog.hu/2012/12/12/levedened_a_talalmanyod_most_egesz_europaban_egyszeruen_megteheted/full_commentlist/1#c18543615
Válasz erre: Levédetnéd a találmányod? Most egész Európában egyszerűen megteheted!
2012-12-14T01:40:59+01:00
2012-12-14T01:40:59+01:00
Hungarooo A Kifizető(dő)Eszköz
http://blog.hu/user/764982
Hajrááá... jó hír amikor mindenki az innovációs képességeink hiányáról rinyál...<br />
Bár nem gondolom, hogy önmagában üdvözítő, főleg nem, hogy elegendő, de hogy üdvözlendő az biztos ;)
https://napibiznisz.blog.hu/2012/12/05/jo_vezeto_vagy_vagy_csak_vallalkozo/full_commentlist/1#c18495169
Válasz erre: Jó vezető vagy? Vagy „csak” vállalkozó?
2012-12-08T13:39:01+01:00
2012-12-08T13:39:01+01:00
surgeon
http://blog.hu/user/643200
Ügyvédként és cégtulajdonosként teljesen egyet értek a cikkel, főleg annak első pontjával.<br />
Tapasztalatom az, hogy a vezetők nem hagynak elegendő időt cégügyeik intézésére, sokszor nem is tudják hol hogyan kezdjenek hozzá. Ez sokszor pénzbüntetés, inkasszó, ügyfélvesztés, szerződés felbontásban realizálható! - nem is várható el, hogy egy vezető mindenhez értsen, senki sem jolly joker. (Noha 10 ügyvezetőből 8 igyekszik segítség nélkül boldogulni)<br />
<br />
Szerencsére van egy cég a Cégmanager Kft., aki azt a célt tűzte ki fő célul, hogy az ügyvezető jobb keze legyen, és a mindennapi rutinban maximális támogatást nyújtson. Portfóliója kiterjed a jogi tanácsadásra, ügyvédtől, könyvelésre, adótanácsadásra, követeléskezelésre, sőt még székhelyszolgáltatást is nyújt. Ezzel a komplex szolgáltatással a vezetőknek megötszöröződik az ideje, így cégük gyorsabban fejlődik, hatékonyabb, hiszen csak az üzletre kell koncentrálnia, a többi a Cégmanager intézi. <br />
Ajánlom minden kezdő, újrakezdő és jolly joker vállalkozónak!
https://napibiznisz.blog.hu/2012/12/04/komoly_konnyites_szamlazoknak_itt_az_utolso_esely/full_commentlist/1#c18465368
Válasz erre: Komoly könnyítés számlázóknak! Itt az utolsó esély!
2012-12-04T15:57:30+01:00
2012-12-04T15:57:30+01:00
surgeon
http://blog.hu/user/643200
Az eddigi tapasztalatok alapján 1-1 ki nem fizetett számla Áfa befizetése térdre kényszerített sok (kezdő)vállalkozót. Be nem fizetése esetén inkasszó, ellenőrzés, bírságolás,végrehajtás! Erre még rájön a könyvelő, adótanácsadó, ügyvédi munkadíj!<br />
Kíváncsian várjuk ügyfeleinkkel együtt a két új adónemet és az esetleges könnyítést!
https://napibiznisz.blog.hu/2012/11/13/a_magyarok_utaljak_a_vallalkozokat/full_commentlist/1#c18432714
Válasz erre: A magyarok utálják a vállalkozókat
2012-11-30T10:56:44+01:00
2012-11-30T10:56:44+01:00
Kow
http://blog.hu/user/31097
Nemrég gondolkodtunk mi is, hogy mi az angol entrepreneur korrekt fordítása ami nem vállalkozó és bajba ütköztünk. <br />
<br />
Az egyik ötlet volt, hogy nem kell fordítani, a másik pedig a bármilyen hülyén is hangzó startupper. Mindegy, csak különböztessen meg az X5-ös BMW-vel cirkáló zsírnyakúaktól.
https://napibiznisz.blog.hu/2012/11/13/a_magyarok_utaljak_a_vallalkozokat/full_commentlist/1#c18312356
Válasz erre: A magyarok utálják a vállalkozókat
2012-11-15T23:33:21+01:00
2012-11-15T23:33:21+01:00
na4
http://blog.hu/user/299292
Ilyen mentalitással Magyarországbhalálra van ítélve.
https://napibiznisz.blog.hu/2012/11/13/a_magyarok_utaljak_a_vallalkozokat/full_commentlist/1#c18303869
Válasz erre: A magyarok utálják a vállalkozókat
2012-11-14T21:32:46+01:00
2012-11-14T21:32:46+01:00
afőnök
http://blog.hu/user/468749
Ez az új név találás remek ötlet! Agyaljunk! Az önfoglalkoztató túl hosszú szerintem, de amit kifejez, az tökéletes. Hiába, a nyelvhasználat alakítja a gondolkodást.
https://napibiznisz.blog.hu/2012/11/14/van_mar_sajat_webboltod/full_commentlist/1#c18302698
Válasz erre: Van már saját webboltod?
2012-11-14T19:29:03+01:00
2012-11-14T19:29:03+01:00
Chopper
http://blog.hu/user/389528
<a href="http://napibiznisz.blog.hu/2012/11/14/van_mar_sajat_webboltod?fullcommentlist=1#c18302584" class="reply_nick_647394" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18302584 );">@Beszerzesi.Info</a>: Pontosabban hónapok (legalább félév!) kell ahhoz, hogy egy webáruház felfusson, bekerüljön a kínálata a keresőkbe!!!... <br />
Arról nem is beszélve, hogy azért nem ennyire egyszerű megnyitni egy webshopot, kell hozzá egy bejegyzett vállalkozás, hatósági engedélyek, be kell szerezni a termékeket... <br />
Ha bankkártyás fizetést szeretnénk a boltba, akkor szerződést kell kötni az adott bankkal, az összekötő programot telepíteni kell (sok esetben meg kell írni)... <br />
Ha futárszolgálattal fogunk szállítani, akkor a Céggel is szerződést kell kötni, ez sem megy 1 nap alatt... <br />
Szóval, aki most kezd bele, az legjobb esetben is csak húsvét táján számíthat haszonra! <br />
Aki most kezd bele webshopot nyitni, annak felhívom a figyelmét a milliónyi szabályozásra, törvényre, amit szigorúan be kell tartani, mert pl. a Fogyasztóvédők már azért is többszázezres bírságot szabnak ki, ha nincsenek pontosan feltüntetve a Forgalmazó adatai, és ez nem érhető el 1 kattintással!...
https://napibiznisz.blog.hu/2012/11/13/a_magyarok_utaljak_a_vallalkozokat/full_commentlist/1#c18302643
Válasz erre: A magyarok utálják a vállalkozókat
2012-11-14T19:20:58+01:00
2012-11-14T19:20:58+01:00
Beszerzesi.Info
http://blog.hu/user/647394
<a href="http://napibiznisz.blog.hu/2012/11/13/a_magyarok_utaljak_a_vallalkozokat?fullcommentlist=1#c18290009" class="reply_nick_360761" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18290009 );">@Symbol Developer</a>: esetleg: szabadúszó (freelancer).
https://napibiznisz.blog.hu/2012/11/14/van_mar_sajat_webboltod/full_commentlist/1#c18302584
Válasz erre: Van már saját webboltod?
2012-11-14T19:14:33+01:00
2012-11-14T19:14:33+01:00
Beszerzesi.Info
http://blog.hu/user/647394
Azért ahhoz elég komoly erőforrások (pénz, idő, áru, stb.) kellenek, hogy egy webboltot valaki felfuttasson még az idei karácsonyi szezon előtt (nulláról, startup-ként értve).
https://napibiznisz.blog.hu/2012/11/13/a_magyarok_utaljak_a_vallalkozokat/full_commentlist/1#c18290009
Válasz erre: A magyarok utálják a vállalkozókat
2012-11-13T17:27:28+01:00
2012-11-13T17:27:28+01:00
Symbol Developer
http://blog.hu/user/360761
Kivlov: Pontosan, igazad van.<br />
<br />
A másik pedig: Egy fogalom, amit a vállalkozó helyett be kellene vezetni és használni: Önfoglalkoztató! Nem kö**ög vállalkozó, hanem önBEJELENTŐ, aki magát gondolja a cégének. A végén pedig még talán cég (3-5 fő) vagy vállalat (min. 15-30 fő) is lesz belőle.
https://napibiznisz.blog.hu/2012/11/13/a_magyarok_utaljak_a_vallalkozokat/full_commentlist/1#c18288382
Válasz erre: A magyarok utálják a vállalkozókat
2012-11-13T14:16:48+01:00
2012-11-13T14:16:48+01:00
Kivlov
http://blog.hu/user/160607
"...legtöbben túl sokat várnak segítség terén az államtól, és túl keveset maguktól..."<br />
<br />
Ez a lényeg, barátom.
https://napibiznisz.blog.hu/2012/11/07/gyorsitsunk_a_gepunkon_iii/full_commentlist/1#c18238057
Válasz erre: Gyorsítsunk a gépünkön III.
2012-11-07T16:16:16+01:00
2012-11-07T16:16:16+01:00
pdw (törölt)
http://blog.hu/user/589040
A 2. pont netto baromsag. Semmi koze a biztonsagnak a csatornahoz. A csatorna csak a jel minoseget befolyasolja (ertsd: ha 1 hazban 20an vannak a 11-esen akkor az nem lesz tul stabil).
https://napibiznisz.blog.hu/2012/11/05/az_uj_bizniszgurud_a_kisvarosi_konyvtar/full_commentlist/1#c18234754
Válasz erre: Az új bizniszgurud: a kisvárosi könyvtár
2012-11-07T11:19:30+01:00
2012-11-07T11:19:30+01:00
nemzetikonyvtar
http://blog.hu/user/540713
LIKE!
https://napibiznisz.blog.hu/2012/05/16/tied_a_legjobb_termek_a_piacon_megsem_nyersz_elmondjuk_miert/full_commentlist/1#c16907942
Válasz erre: Tied a legjobb termék a piacon mégsem nyersz? Elmondjuk miért!
2012-06-05T14:37:15+02:00
2012-06-05T14:37:15+02:00
Symbol Developer
http://blog.hu/user/360761
Általános marketing szemléletnek ez helytálló, de ne felejtsük el, hogy nem mindenki tömegbe termel.<br />
<br />
Legyen szó helyi vállalkozásról (aki csak ott akar vagy tud mozogni) vagy célzott, szűk ügyfélkörű szolgáltatásról.<br />
<br />
Ezeknél nem biztos, hogy az elterjedtség, könnyű elérhetőség és a nagy számok törvénye = termék sikere/értéke.
https://napibiznisz.blog.hu/2012/06/05/fiatal_g20-ak_mexikoban/full_commentlist/1#c16907884
Válasz erre: Fiatal G20-ak Mexikóban
2012-06-05T14:32:00+02:00
2012-06-05T14:32:00+02:00
Symbol Developer
http://blog.hu/user/360761
Az ötlet jó. Elég jó. Nagyon jó.<br />
<br />
De a 20 ország oktatásába is kellene integrálni az ott hallottakat. És akkor egy generáció múlva beérik a gyümölcs.<br />
<br />
Ez így megint csak egy "Sajtkészítők világtalálkozója". :(
https://napibiznisz.blog.hu/2012/05/18/te_vagy_az_arc_szavazz_magadra/full_commentlist/1#c16863606
Válasz erre: Te vagy az arc: szavazz magadra!
2012-05-30T21:50:04+02:00
2012-05-30T21:50:04+02:00
Domain Admin
http://blog.hu/user/20556
Nem hiszem, hogy lehet bárki is sikeres online domain és honlap nélkül.<br />
<br />
A Facebook jó, de önmagában rém kevés. Tudsz esetleg konkrét példát?