A legtöbb változás a rajongói oldal borítóképeire vonatkozik a legnagyobb közösségi média felületén. Érdemes odafigyelni, ugyanis akár meg is büntethet a rendszer, ha nem tartjuk be a játékszabályokat. A SocialTimes.hu összegyűjtötte a legfontosabbakat.
1, Be kell tartani azt a szabályt, hogy a borítókép 20 százalékánál nagyobb helyet nem foglalhat el szöveg. Ha ezt megszeged, figyelmeztethet a Facebook.
2, Árat, kedvezményt és vásárlásra buzdító infókat is kiírhatsz a borítóra. Ez egy webáruház, vagy bármilyen kereskedelmi, szolgáltatásokkal foglalkozó oldal esetében nagyon jó engedmény.
3, Postacímet, webcímet, e-mail címet és más elérhetőségeket is megjeleníthetsz most már a coveren. Ez főleg induló üzleteknek jó, mert már a borítóképen tudatosíthatják elérhetőségeiket az About rész mellett
4, Bármilyen cselekvésre való buzdítást is ki szabad már írni, így a "gyere el" vagy a "szólj a barátaidnak" is jöhet. Ez ösztönzőleg hathat a felhasználókra.
Szintén ez az honlap bukkant rá egy borítóképektől független újításra. A Facebookon a linkelt tartalmakhoz 1500x1500 pixeles képet kérnek majd a jövőben, az eddigi 200 pixeles mellett. (Az oldalon a linkelt tartalmaknál a bélyegkép az a fotó, amelyet a Facebook az adott oldalról megjelenít a feedben. Ezt mi is megadhatjuk, vagy a közösségi oldal automatikusan importálja.)
Mit jelenthet ez?
Az 1500x1500 pixeles méret arra enged következtetni, hogy a későbbiekben a linkeket akár teljesképernyős nézetben is lapozgathatjuk, vagy ekkora előnézetet kaphatunk belőlük, ha kattintunk. Egy ilyen lépéssel a Facebook befolyásolhatja az online médiumok megjelenését is.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.