A céged keresztelője az egyik legfontosabb mérföldkő az indulás előtt. Itt végleges döntést kell hoznod, ráadásul a jó név egyben a legolcsóbb reklám is. Ezzel a névvel fogják azonosítani a céged és neked is azonosulnod kell vele. Ez lesz a névjegykártyádon, a levélpapíron, ezzel fogsz bemutatkozni mindenhol. Jól gondold meg, jó ötletelést!
1, Már az ötlet megszületésekor foglald le a webcímet! Honlap nélkül félkarú óriás vagy és hidd el ma már nagyon nehéz olyan címet találni, amely még nem létezik. Az ötleteidet ellenőrizheted a http://www.domain.hu/domain/szabad-e/ címen.
2, Ellenőrizd az egyediséget! Névazonosság elkerülésére használhatod a www.nevado.hu, www.cegkivonat.hu/cnkero.php honlapokat.
3, Írd össze az ötleteket egy papírra és mutasd meg egy pár embernek. Másnap kérdezz rá, melyikre emlékeznek. Amit fel tudnak idézni, az lesz a nyerő.
© Niserin | Stock Free Images & Dreamstime Stock Photos
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.