HTML

Anya

Napi Biznisz

Nálunk az induló vállalkozóké a főszerep. Lehet az start-up, egy most nyíló bolt, üzem, műhely, kényszervállalkozás vagy nagyra törő álom: a lényeg, hogy azoknak szeretnénk segíteni, akik gondolnak jövőjükre. Kérdezzetek, osszatok: mt@napibiznisz.hu

Ez van most

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

2012.05.15. 10:11 afőnök

Amit nem tudtál a Facebook hirdetésekről, pedig nagyon kéne

Mitől buknak rá ezrek a Facebook-hirdetésedre? A módszerek döbbenetesen egyszerűek: csak 4 dologra kell figyelned!

 facebook_vs_google2.jpgAz amerikai kisvállalatoknak szóló, szuper kis Inc. magazin egyik külsős szakértője, aki online marketinggel foglalkozik, összeszedett 4 dolgot, amelyben a Facebook hirdetési formái tök mások, mint – bármi más. Hogyan használd ki ezt az olcsó reklámfelületet, amelyet mintha a tőkeszegény magyar kisvállalkozásoknak találtak volna ki?

 1. Hát ez nem az AdWords

Sokan használják már a másik olcsó netes hirdetési felületet, a Google AdWords-ét, ám ennek felépítése teljesen félreviheti a Facebook-kampányt. A Google-ben keresők azonnal el akarják hagyni a Google-t, mert konkrétan keresnek valamilyen árucikket vagy információt. Ők tehát most azonnal akarnak valamit. A Facebook-felhasználók azonban valamikor lájkolták a termékedet, és szörfölgetnek, posztokat nézegetnek.

A másik nagy különbség, hogy az AdWords-ben licitálni a legjobb kulcsszavakra. A Facebookon azonban a kattintás számít: minél többen klikkelnek rá, annál jobb helyre kerül a facebookolók üzenőfalán. Mivel a közönség ugyanaz (a terméket már lájkolók) 5 naponta, hetente frissíteni kell a hirdetés szövegét, képét (kreatívját), mert különben nem fognak kattintani.

 

  1. A kis kép nagyon is számít

Egy hirdetés sikerét a Facebookon a leginkább a mellé tett kis nyitókép (thumbnail) határozza meg. Leginkább fotókat nézegetsz a közösségi oldalon Te is, nem? Tehát a felhasználók megtanultak „szkennelni”, így az kelti fel a figyelmüket, amely a legjobban emlékezteti őket az igazi, érdekes tartalomra. Az Inc. Szakértője szerint a képen legyen ember, még inkább csaj: igazi, nem modell. Legyen boldog, lazán öltözött és ne legyen agyonretusálva.

 

  1. Kérdezz!

A nyitó sornak vagy címnek kérdésnek kell lennie. Pszichológiailag úgy vagyunk kondicionálva, hogy ha kérdőjelet látunk, válaszolni akarunk. Kérdezz. Pont.

 

  1. Csak röviden! Nem, annál is rövidebben!

Bár a magyar nyelv komplikáltabb, mint az angol, igyekezzünk rövid mondatokat és szavakat használni. Ne is gondolkodjunk a hagyományos felépítésben, csak a lényeget: „Futárok. 1 órás garancia. Ingyen próba!”

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://napibiznisz.blog.hu/api/trackback/id/tr94509378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása