HTML

Anya

Napi Biznisz

Nálunk az induló vállalkozóké a főszerep. Lehet az start-up, egy most nyíló bolt, üzem, műhely, kényszervállalkozás vagy nagyra törő álom: a lényeg, hogy azoknak szeretnénk segíteni, akik gondolnak jövőjükre. Kérdezzetek, osszatok: mt@napibiznisz.hu

Ez van most

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

2013.01.21. 13:25 afőnök

5 biznisztipp 5 milliomostól

millionaire.jpgLelkesítő hétindítás: 5 modern milliomos ad nektek könnyen követhető, tanulságos tanácsot.

 

Üzleti lehetőség: ha ajánlják, nem jó

Csak azért, mert egy barát vagy rokon ajánl egy üzleti lehetőséget (vagy befektetést), még nem jelenti, hogy az tényleg jó – állítja David Niu, egy újmédiás sikervállalkozó, aki a BuddyTV alapítója. Ha tényleg olyan szuper lenne, senkinek sem szólnának, hanem egyszerűen befektetnének. Valójában azért szólnak neked, mert meg akarják osztani a kockázatot.

Költs magadra is!

Sokan az összes bevételt visszaforgatják a cégbe, és ezt évekig teszik. Mások pedig mindent kivesznek és budai villára gyűjtenek. Valahol a kettő között van az igazság John Reese, az e-marketing kitalálója szerint. Ha magadra költesz egy keveset, akkor motivált maradsz, hogy még több pénzt keress. A folytonos takarékosság, visszaforgatás miatt viszont nem marad értelme az egésznek.

 

Nem kell feltétlenül alapítani

Nem csak az lehet jó vállalkozás, amelyet te magad alapítasz a semmiből. Ha van egy jól működőnek tűnő cég, ötlet, kezdeményezés, szoftver, meg is lehet venni – mondja Ben Huh, aki az egészen döbbenetes sikert arató idétlenség, az I Can Has Cheezburger oldalból csinált dollármilliókat. Ez gyakran még a kockázatot is csökkenti. Egy hazai példa: egy újságíró fantáziát látott egy hobbiszerű weboldalban. Fizetést ajánlott a programozónak, hozta a marketingtudását, és mára ez a konyvar.hu.

 

Nem baj, ha nem szerepelsz állandóan

A sajtó figyelmét általában a sikerrel azonosítják, ezért a legtöbben akkor érzik befutottnak magukat, ha szerepelnek az újságokban vagy a tévében. Ám ennek van hátránya is: például felfigyel a konkurencia vagy éppen az adóhivatal – mondja Edward Yim, online marketing milliomos.

 

Hallgass meg mindenkit!

Ezt tanácsolja Geoff Entress magánbefektető, akihez naponta százak fordulnak ötleteikkel. Nem biztos, hogy a közgázon vagy külföldi MBA-t végzett beszélgetőpartner okosabb, mint egy lepukkant külsejű diák vagy munkás. Ki tudja? Érdemes meghallgatni, amit mond, és az alapján dönteni – az öltöny márkája nem számít.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: befektetés ötlet milliomos portfolioblogger bizniszötlet üzleti tipp


A bejegyzés trackback címe:

https://napibiznisz.blog.hu/api/trackback/id/tr905030758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása