Egy amerikai internetes adatbázis összehozza a kezdő cégeket olyan ingatlantulajokkal, akik rövid távra is bérbe adnak. Ez kezdőként jó neked, ugyanis nem tudod, mennyire üt be a biznisz. Viszont ha „hagyományos” boltot akarsz bérelni, akkor lekötöd magad 1-3 évre, egy csomót invesztálsz a berendezésbe, és akkor is fizetned kell, ha igazából lehúznád a rolót. Célszerűbb tehát tesztelni a piacot kis standokon, pavilonokban, vagy ebben az esetben igazi üzlethelyiségben, de csak pár hétig-hónapig.
A Storefront oldalon válogathatunk hely, ár szerint. Kitalálhatja a vállalkozó, hogy mennyit invesztál, majd tapasztalatot nyer: hogyan kell kommunikálni a vásárlókkal, mi a kelendő és mi nem. A bérbeadónak is jó, hiszen manapság nem könnyű hosszú távú bérlőt találni.
Nos, miért ne lennél éppen te, aki megcsinálja ezt a piacteret? De más is kihámozható a történetből: keress ilyen lehetőséget, ha boltot akarsz, és ne kockáztass feleslegesen!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Hungarooo A Kifizető(dő)Eszköz · http://hungarooo.org/ 2013.01.22. 19:39:56