A terméked, szolgáltatásod célcsoportja minden magyar ember az újszülöttől egészen az aggastyánig? Kicsit szűkíts ezen a bázison! Aki sokat markol, keveset fog, mondják, és ez az üzleti életben abszolút igaz.
1, Válassz jól körülhatárolható célközönséget! Később persze bővítheted a csoportot, azonban a kezdetekkor határozd meg egyértelműen, kinek akarsz eladni. Ha ez megvan, könnyen tudod tökéletesíteni a termékedet, szolgáltatásod!
2, Legyen képed a fogyasztóról! Válassz ki a célcsoportba passzoló, tipikus karaktert, akit megszemélyesítesz! Találd ki a nevét is, és fényképpel, fiktív adatokkal tűzd ki az irodád falára.
3, Különbözz a konkurenciától! Találd meg azokat a tipikus jegyeket, amelyekben jobb vagy a versenytársaknál és ezeket hangsúlyozd. Ha ezt egyetlen mondatban, frappánsan össze tudod foglalni, akkor egyértelmű lesz az ügyfeleknek, fogyasztóknak is.
© Maxxyustas | Stock Free Images &Dreamstime Stock Photos
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.