Az internetezőknek nincs humorérzéke! Legalábbis ez derült ki egy friss felmérésből, amely az online hirdetések hatékonyságával foglalkozott.
A vállalkozásodnak fontolóra kell venni az Ipsos legújabb kutatásának eredményét: azok az online reklámok és hirdetések, amelyek tényszerűek és egyszerűek, sokkal hatékonyabbak, mint azok, amelyek humorizálni próbálnak. A világhálón vagy okostelefonon szörfölők többsége (58 százaléka) – a magyaroknál pedig még több, 71 százaléka – a tényszerű tartalomra szavaz a humorral szemben, a kreatív platformokon. Persze ez nem jelenti azt, hogy a fogyasztóknak nincs humorérzéke. A megoldást a pörgős tempóban kell keresni.
Ezeken a felületeken ugyanis percek alatt történik minden: az e-mailek feldolgozása, tájékozódás, kommunikáció, szórakozás, játék… Tehát a rendelkezésre álló rövid idő az oka annak, hogy pusztán a legszükségesebb információk begyűjtésére korlátozódik az internetezők figyelme.
Akadnak azonban kivételek is: az észak-amerikaiak például inkább a nevetést választják (56 százalékban), a száraz tényekkel szemben. Azaz a felmérés tanulsága és persze számodra szép kihívás, hogy megtaláld a célcsoportod valós igényeit. Ezt könnyen (és ingyenesen) mérheted, például a Facebookon rajongói oldaladra elhelyezett posztokkal. Tegyél fel egy reklámot először viccesen, majd csak a tényeket közölve és figyeld, hogy mennyi embert értél el!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.