Mérföldkőnek számít a magyar-kínai kapcsolatokban az a kiállítás és üzleti fórum, amelyet május 23-25. között rendeznek meg Budapesten, az ide érkező mintegy 200 kínai cég nemcsak bemutatja termékeit, hanem üzleti kapcsolatokat is keres - mondta Rudolf Riedl, az AsiaCenter ügyvezető igazgatója a rendezvény csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján.
A 3. Kínai Márkák Kiállítást az AsiaCenter által indított China Brand Trade Center (CBTC) rendezi, amely a Kína felé nyitó kelet-közép-európai vállalkozások vezető üzleti platformja Magyarországon.
A CBTC célja, hogy a kínai vállalkozások Európába irányuló gazdasági és kereskedelmi tevékenységéhez biztosítsa a feltételeket, egyebek mellett az infrastruktúrát és az információkat - közölte Rudolf Riedl. A budapesti központ Magyarország számára is üzleti lehetőséget jelent.
Szórád Gábor, a CBTC projekt értékesítési igazgatója elmondta: a rendezvényen Kína nyolc tartományából, 12 iparágból csaknem 200 cég mutatkozik be. Több mint 6000 négyzetméteren várják az érdeklődőket. A legfontosabb kiállítók között elektronikával, megújuló energiával, gépiparral, autóalkatrészekkel foglalkozó cégek vannak, de mások mellett szerszámipari, lakberendezési és textilipari vállalkozások is érkeznek.
Szórád Gábor hangsúlyozta: olyan cégek mutatkoznak be Budapesten, amelyek korszerű, márkás, Európában is versenyképes termékeket gyártanak. A kínai vállalkozások helyi partnereket keresnek. A CBTC segíti a kapcsolatok kialakítását, egyebek mellett tolmácsokat is biztosítanak.
A kereskedelmi kapcsolatok a magyar cégek számára is lehetőséget jelentenek. A kínai vállalkozások keresik a befektetési lehetőségeket is, a kereskedelem pedig az első lépés ehhez.
Eddig az ingyenes MTI-hír, a többi pedig csak rajtatok múlik, drága vállalkozó barátaim!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.